Kjøpsvilkår
Generelle opplysninger
FreshSmile Pro er levert av FreshSmile AS. Informasjon og bilder på nettstedet er eid av selskapet og kan ikke kopieres uten tillatelse.
Kontakt oss gjerne på hjelp@freshsmile.no dersom du har spørsmål om ditt kjøp eller våre produkter.
Priser
Alle priser vises i norske kroner og inkluderer merverdiavgift (MVA). Totalsummen for ditt kjøp, inkludert fraktkostnader, vises i kassen før betaling fullføres.
Betaling
Vi tilbyr flere betalingsmetoder, inkludert kort (Visa, Mastercard), Vipps og Klarna. Betaling trekkes når varene sendes fra vårt lager.
Frakt og levering
Fraktkostnader beregnes i kassen. Varene leveres til adressen du har oppgitt ved bestilling. Leveringstiden kan variere avhengig av din lokasjon.
Dersom varen blir skadet eller det oppstår feil under transport, ber vi deg kontakte oss umiddelbart på hjelp@freshsmile.no for videre hjelp.
Retur og angrerett
Du har rett til å angre kjøpet ditt innen 30 dager fra du mottar varen. Varen må returneres i original emballasje og være i samme stand som da du mottok den.
For å starte en retur, kontakt oss på hjelp@freshsmile.no. Returkostnader dekkes av kunden med mindre produktet er skadet eller feil levert.
Garanti og reklamasjonsrett
FreshSmile Pro leveres med garanti i tråd med norsk forbrukerlovgivning. Dette inkluderer reklamasjonsrett på to år for produktfeil. Ved problemer, kontakt oss på hjelp@freshsmile.no.
Personvern
Når du handler hos oss, samler vi kun inn informasjon som er nødvendig for å behandle din bestilling, inkludert navn, adresse, telefonnummer og e-post. Informasjonen lagres trygt og deles kun med våre partnere for å fullføre leveransen.
Ansvar
Kunden er ansvarlig for å bruke produktet på en hensiktsmessig måte i henhold til våre bruksanvisninger. FreshSmile AS fraskriver seg ansvar for skader som oppstår ved feil bruk av produktet.
Kontakt oss
For spørsmål eller hjelp, kontakt oss på hjelp@freshsmile.no. Vi er her for å hjelpe deg!
Gjeldende lov
Alle kjøp og transaksjoner er underlagt norsk lov. Eventuelle tvister løses gjennom norsk rett.
Produkt
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Levering
Hva er leveringstiden?
Vi sender våre produkter fra Bergen Posten / Bring. Vi leverer 97% innen 1-4 virkedager i hele Norge.
Hva koster frakt?
Hos Freshsmile er frakten gratis
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenke. Da kan du følge bestillingen, til den er levert.
Når mottar jeg pakken min?
Anslag for levering:
Bergen - 1-2 virkedager levering
Norge - 2-4 virkedager levering
Lokal levering - Inntil 24 timer
Sporingsnummer og lenke sendes på mail innen 24 timer
Hva er forhåndsbestilling?
I hektiske perioder med stor etterspørsel benytter vi oss av forhåndbestilling for smidig levering av varer. (Du vil være informert om det gjelder din bestilling)
Forhåndsbestilling betyr at du bestiller produktet før vi har fått det igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og er ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer at produktene må beregnes en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende din forhåndsbestilling med 1-4 virkedager.
Retur
Returbetingelser
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returnere din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 60 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Jeg ønsker å benytte meg av fornøydhetsgarantien
Det skal du få lov til. Kontakt oss på kundeservice@azzurro.no eller via siden Kontakt oss, så hjelper vi deg med retur og refusjon
Hvordan returnerer jeg?
Retur skal være enkelt. Følg stegene på vår "Returside"
Når blir min retur behandlet?
Behandlingstiden vil varriere ut ifra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle tilbake din før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt tilbake din, vil behandlingstid variere fra 1-5 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 1-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om å returnere din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil prøve å løse saken så raskt og effektivt som mulig
Hvordan returner jeg en gave?
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gitt fra. Følg så vår Returside.
Hvis du ikke har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, Kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi hjelpe deg videre.
Må jeg betale for retur?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Garanti
Hva inngår i fornøydhetsgarantien?
Er du ikke fornøyd? Det er fullt lov. Da tar vi selvfølgelig produktet i retur. Gi oss beskjed under siden Kontakt oss, så ordner vi med retur og refusjon
Hvilken garanti leveres Freshsmile Pro med?
Freshsmile Pro leveres med en utvidet garanti på 1 år. Det forplikter oss til å ta vare på kunders tilfredshet og trygghet.
Hva dekker garantien?
Når du handler hos oss får du 1 års full garanti, som dekker alt av tekniske feil.
Det betyr at så lenge du ikke eller andre kosmetiske skader, så er du dekket i hele 5 år.