Personvernerklæring

FreshSmile AS er behandlingsansvarlig for behandlingen av personopplysninger som beskrevet i denne erklæringen. Vi verdsetter ditt personvern og jobber for å beskytte dine data. Her forklarer vi hvilke opplysninger vi samler inn, hvordan de brukes, og hvilke rettigheter du har.

Personopplysninger vi behandler
Vi behandler følgende typer personopplysninger:

  • Grunnleggende informasjon: Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.

  • Betalingsinformasjon: Transaksjonsinformasjon og valgt betalingsmetode.

  • Kundehistorikk: Bestillings- og leveringsopplysninger samt lojalitetsprogrammer.

  • Tekniske data: Informasjon om enhetene du bruker, samt handlehistorikk på vår nettside.

Formål med behandling av personopplysninger

  • For å levere produkter og tjenester: Vi bruker opplysninger for å fullføre og levere din bestilling.

  • Kundeservice: For å administrere spørsmål, klager og reklamasjoner.

  • Markedsføring: For å sende deg relevante tilbud og tilpasse din opplevelse.

  • Forbedring av tjenester: Vi analyserer opplysninger for å utvikle og forbedre våre produkter og tjenester.

  • Sikkerhet og rettslige forpliktelser: For å overholde krav som bokføringsloven og for å beskytte mot svindel.

Dine rettigheter
Du har følgende rettigheter når det gjelder dine personopplysninger:

  • Innsyn: Du kan be om en oversikt over opplysninger vi har om deg.

  • Korrigering: Du kan be oss rette feilaktige opplysninger.

  • Sletting: Du kan be om å få slettet opplysninger, med mindre vi er juridisk forpliktet til å beholde dem.

  • Begrensning: Du kan begrense behandlingen av dine opplysninger.

  • Dataportabilitet: Du kan få dine opplysninger i et maskinlesbart format.

  • Protestere mot behandling: Du kan protestere på vår bruk av opplysninger basert på interesseavveining.

Hvordan utøve dine rettigheter
For å utøve dine rettigheter, kontakt oss på hjelp@freshsmile.no.

Lagring av data
Vi lagrer kun opplysningene dine så lenge det er nødvendig for å oppfylle våre forpliktelser eller som loven krever.

Klageinstans
Dersom du mener vi bryter reglene for personvern, kan du kontakte Datatilsynet.

For spørsmål eller ytterligere informasjon, kontakt oss på hjelp@freshsmile.no.

 

Produkt

Sammenleggbar rad

Sammenleggbar rad

Sammenleggbar rad

Sammenleggbar rad

Levering

Hva er leveringstiden?

Vi sender våre produkter fra Bergen Posten / Bring. Vi leverer 97% innen 1-4 virkedager i hele Norge.

Hva koster frakt?

Hos Freshsmile er frakten gratis

Hvordan sporer jeg bestillingen min?

Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenke. Da kan du følge bestillingen, til den er levert.

Når mottar jeg pakken min?

Anslag for levering:

Bergen - 1-2 virkedager levering
Norge - 2-4 virkedager levering
Lokal levering - Inntil 24 timer

Sporingsnummer og lenke sendes på mail innen 24 timer

Hva er forhåndsbestilling?

I hektiske perioder med stor etterspørsel benytter vi oss av forhåndbestilling for smidig levering av varer. (Du vil være informert om det gjelder din bestilling)

Forhåndsbestilling betyr at du bestiller produktet før vi har fått det igjen på lager.

Produktet er altså på vei til vårt lager, og er ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer at produktene må beregnes en lengre leveringstid.

På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende din forhåndsbestilling med 1-4 virkedager.

Retur

Returbetingelser

Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returnere din ikke godkjennes.

  • Du kan returnere varen i 60 dager etter den ble levert.
  • Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
  • Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.

Jeg ønsker å benytte meg av fornøydhetsgarantien

Det skal du få lov til. Kontakt oss på kundeservice@azzurro.no eller via siden Kontakt oss, så hjelper vi deg med retur og refusjon

Hvordan returnerer jeg?

Retur skal være enkelt. Følg stegene på vår "Returside"

Når blir min retur behandlet?

Behandlingstiden vil varriere ut ifra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle tilbake din før den er ankommet vårt lager.

Når vi har mottatt tilbake din, vil behandlingstid variere fra 1-5 dager avhengig av pågang.

PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 1-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.

Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om å returnere din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:

  • Ordrenummeret ditt.
  • Ditt navn og e-postadresse.
  • Sporingsnummeret.
  • Bevis på porto, for eksempel en kvittering.

Vi vil prøve å løse saken så raskt og effektivt som mulig

Hvordan returner jeg en gave?

Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gitt fra. Følg så vår Returside.

Hvis du ikke har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, Kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi hjelpe deg videre.

Må jeg betale for retur?

Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.

Garanti

Hva inngår i fornøydhetsgarantien?

Er du ikke fornøyd? Det er fullt lov. Da tar vi selvfølgelig produktet i retur. Gi oss beskjed under siden Kontakt oss, så ordner vi med retur og refusjon

Hvilken garanti leveres Freshsmile Pro med?

Freshsmile Pro leveres med en utvidet garanti på 1 år. Det forplikter oss til å ta vare på kunders tilfredshet og trygghet.

Hva dekker garantien?

Når du handler hos oss får du 1 års full garanti, som dekker alt av tekniske feil.

Det betyr at så lenge du ikke eller andre kosmetiske skader, så er du dekket i hele 5 år.

Sammenleggbar rad