Retur
Returpolicy
Hos FreshSmile ønsker vi at du skal være 100 % fornøyd med ditt kjøp. Derfor tilbyr vi 30 dagers åpen retur på alle våre produkter.
Hvordan fungerer retur?
- Du har 30 dager fra mottatt vare til å returnere produktet.
- Produktet må returneres i original emballasje og i samme tilstand som det ble mottatt.
- Returkostnader dekkes av kunden, med mindre produktet er defekt eller skadet ved levering.
Slik gjør du en retur:
- Kontakt oss på kundeservice@freshsmile.no med ditt ordrenummer og årsak til retur.
- Vi sender deg informasjon om hvordan du returnerer produktet.
- Når vi har mottatt og behandlet returen, vil vi refundere beløpet til din opprinnelige betalingsmetode.
Har du spørsmål?
Kontakt oss gjerne på kundeservice@freshsmile.no, så hjelper vi deg!
Produkt
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Sammenleggbar rad
Levering
Hva er leveringstiden?
Vi sender våre produkter fra Bergen Posten / Bring. Vi leverer 97% innen 1-4 virkedager i hele Norge.
Hva koster frakt?
Hos Freshsmile er frakten gratis
Hvordan sporer jeg bestillingen min?
Det er enkelt! Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingslenke. Da kan du følge bestillingen, til den er levert.
Når mottar jeg pakken min?
Anslag for levering:
Bergen - 1-2 virkedager levering
Norge - 2-4 virkedager levering
Lokal levering - Inntil 24 timer
Sporingsnummer og lenke sendes på mail innen 24 timer
Hva er forhåndsbestilling?
I hektiske perioder med stor etterspørsel benytter vi oss av forhåndbestilling for smidig levering av varer. (Du vil være informert om det gjelder din bestilling)
Forhåndsbestilling betyr at du bestiller produktet før vi har fått det igjen på lager.
Produktet er altså på vei til vårt lager, og er ikke klar for å leveres umiddelbart. Velger du å plassere en forhåndsbestilling, sikrer at produktene må beregnes en lengre leveringstid.
På produktsiden når du plasserer en forhåndsbestilling, vil estimert sendingsdato være oppgitt. Så snart produktet er på lager igjen, vil vi sende din forhåndsbestilling med 1-4 virkedager.
Retur
Returbetingelser
Vi stiller visse krav for godkjenning av returer. Sørg for at ALLE vilkår er oppfylt, hvis ikke vil du risikere at returnere din ikke godkjennes.
- Du kan returnere varen i 60 dager etter den ble levert.
- Et produkt som returneres må være i samme stand som da det ble kjøpt. Vi kan ikke ta i mot produkter som bærer preg av utstrakt bruk, eller har synlige skader.
- Vi ønsker at du tar vare på emballasjen og returnerer denne også.
Jeg ønsker å benytte meg av fornøydhetsgarantien
Det skal du få lov til. Kontakt oss på kundeservice@azzurro.no eller via siden Kontakt oss, så hjelper vi deg med retur og refusjon
Hvordan returnerer jeg?
Retur skal være enkelt. Følg stegene på vår "Returside"
Når blir min retur behandlet?
Behandlingstiden vil varriere ut ifra valgt fraktselskap. Vi kan ikke behandle tilbake din før den er ankommet vårt lager.
Når vi har mottatt tilbake din, vil behandlingstid variere fra 1-5 dager avhengig av pågang.
PS: Fra returen er behandlet, og eventuelt godkjent kan det ta ytterlige 1-5 dager før refusjonen vises på kontoen din.
Hvis du ikke har mottatt informasjon fra oss om å returnere din er behandlet, 14 virkedager fra du sendte den vennligst kontakt vår kundesupport med følgende informasjon:
- Ordrenummeret ditt.
- Ditt navn og e-postadresse.
- Sporingsnummeret.
- Bevis på porto, for eksempel en kvittering.
Vi vil prøve å løse saken så raskt og effektivt som mulig
Hvordan returner jeg en gave?
Hvis mulig, prøv å få bestillingsnummeret og navn på personen du mottok gitt fra. Følg så vår Returside.
Hvis du ikke har mulighet til å få tak i bestillingsnummer, Kontakt oss med navn til personen som har bestilt hos oss, så skal vi hjelpe deg videre.
Må jeg betale for retur?
Vi tilbyr for øyeblikket ikke 'gratis' returer. Vi gir ikke refusjon på portokostnader som opprinnelig ble betalt da du bestilte, om det er tilfellet.
Garanti
Hva inngår i fornøydhetsgarantien?
Er du ikke fornøyd? Det er fullt lov. Da tar vi selvfølgelig produktet i retur. Gi oss beskjed under siden Kontakt oss, så ordner vi med retur og refusjon
Hvilken garanti leveres Freshsmile Pro med?
Freshsmile Pro leveres med en utvidet garanti på 1 år. Det forplikter oss til å ta vare på kunders tilfredshet og trygghet.
Hva dekker garantien?
Når du handler hos oss får du 1 års full garanti, som dekker alt av tekniske feil.
Det betyr at så lenge du ikke eller andre kosmetiske skader, så er du dekket i hele 5 år.